dont

Saturday 13 August 2011

5 august 2011, bmulanyerr..

selama 5 tahun post aku sbg housewife, kini aku mule bkeje di sy. "Legal Firm" sbg kerani.. (http://www.rosidihassan.com/) 9am-6pm time bkje, Tempat aku bkeje pon tdk jauh dr uma xsmpai 5minit p0n da bole smpai,mudah utk aku pulang ke rumah,kalo jln kaki agk 20 minit pjlnan.Sabtu & Ahad waktu aku bsama anak2 & suami :))..
hurmmmm.... mule2 aku keje rase mcm kekok,tp lame2 best pulak,,,

Fisrtly,bile aku keje,aku akan pastikan anak2 aku berada dlm kdaan SELAMAT dan tempat aku mnghantar anak dlm kdaan HYGIENE yg baik.Pemakanan ank2 sgt aku menitik beratkan.so,sblm aku pegi kerja aku mandikn, masakan dan buatkan breakfast untuknyer..
Buku untuknyer jgk aku sediakan spya mereke lbh kpd hal2 yg berfaedah...

Aku sbnrnyer tidak mudah prcaya pd seseorg,nmpk jer rambut sama itam,tp hati dan sikap mereka kite xtau,,..(kena lebih bhati2 bile memilih pengasuh utk ank2)

No comments:

Post a Comment